INTERAKTYWNY portla dla nauczyciela i ucznia
kształcenie w szkole, domu i ZDALNIE
Wiem jak to jest… Ze wszystkich sił próbujesz na lekcji wytłumaczyć uczniom w jaki sposób zagrać utwór na flecie, tracicie czas na pisanie nut, rysujecie schematy chwytów, gracie powoli, nie wychodzi… Zadajesz utwór jako pracę domową(?!?). Niestety po tygodniu uczeń przychodzi i oznajmia, że zapomniał jak grać, nie zdążył przepisać chwytów i ogólnie nienawidzi grać na flecie… Sam jako nauczyciel przeżywałem to wiele razy. Dlatego w pewnym momencie swojej edukacyjnej kariery postawiłem na tworzenie pomocy dydaktycznych rozwiązujących wszystkie te problemy. Dzisiaj chcę się z Tobą tym podzielić!
Moim zdaniem największymi problemami z nauką gry na flecie podłużnym oraz dzwonkach chromatycznych uczniów są:
– brak dostatecznego utrwalenia materiału na lekcji z racji braku czasu. (45 min. szybko mija),
– brak materiałów które by przypominały dzieciom omawiane zagadnienia na lekcji,
– zeszyt w pięciolinie – i tylko on – brak odpowiednio zachęcającej oprawy wizualnej
– brak podkładów do grania w domu – na lekcji nauczyciel zagra podkład, jednak o ile przyjemniej ćwiczy się z profesjonalnie przygotowanym podkładem dostępnym z każdego komputera czy smartfonu.
Jesteśmy pierwszym portalem w Polsce zajmującym się tworzeniem profesjonalnych pomocy dydaktycznych dla nauczycieli muzyki oraz nauczycieli klas I-III realizujących edukację muzyczną w swoich klasach.
Nasz portal integruje ze sobą prace nauczyciela z potrzebami uczniów udostępniając im odpowiednie pomoce dydaktyczne. Dostęp do portalu mają nauczyciele oraz uczniowie – w specjalnie przygotowanej dla nich sekcji.
Doskonale wiemy, że wszystkie pomoce multimedialne są wyjątkowo dobrze odbierane przez uczniów. O wiele chętniej mierzą się z problemami, których rozwiązanie można znaleźć w tym sposobie przekazywania wiedzy.
W każdym module masz możliwość dostosowywania tempa do możliwości uczniów. Każdy utwór jest nagrany w kilku tempach, a dodatkowo w każdym filmie możesz dostosować jego szybkość w ustawieniach odtwarzania (tempo 50%, 75%, oryginalne, 150% oraz 200%).
Moduł dzwonków chromatycznych jest wyposażony w specjalną aplikację online dzięki której uczniowie którzy nie posiadają instrumentu w domu mogą efektywnie ćwiczyć na wersji wirtualnej (idealne na zajęcia zdalne).
Wszytko oparte o profesjonalnie przygotowany, łatwy i przyjazny dla oczu interfejs użytkownika
Czyli w pełni funkcjonalna cześć portalu przeznaczona dla ucznia – podkłady, filmy oraz nuty dostępne dla dziecka w Twojej szkole bez względu gdzie się znajduje
Nazywam się Jonasz Mrozik.
Jestem nauczycielem muzyki i informatyki
Kilka lat temu zaczynając pracę w szkole jako muzyk miałem podobne problemy, z którymi prawdopodobnie Ty dzisiaj się borykasz.
W pewnym momencie postanowiłem połączyć moje dwie pasje i w przeciągu lat pracy wypracowałem metodę nauki gry na flecie oraz innych instrumentach podczas zajęć muzyki w szkole, która jest atrakcyjna dla nauczyciela, jak również, a może przede wszystkim dla ucznia.
Nie jestem teoretykiem niepracującym nigdy z dziećmi. Wręcz przeciwnie. Od 10 lat co roku uczę około tysiąca osób, w jaki sposób radzić sobie z problemami muzycznymi.
Prawdopodobnie znam Twoje problemy od podszewki i myśle, że wiele z nich mogę już dzisiaj rozwiązać.
Doświadczenie zdobyte przez lata pracy pozwoliło mi stworzyć zespół ludzi podchodzących do nauczania tak samo jak ja – z pasją. Zespół, który każdego dnia pracuje żebyś Ty miał łatwiejszą i przyjemniejszą pracę.
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania odnośnie portalu: